Usled povećanja obima posla u Srbiji u potrazi smo za novim članom tima – Administrativnim asistentom.
Opis posla:
- Prijem, evidentiranje i zavođenje pošte kao i odlazak u poštu;
- Razni administrativni poslovi (preusmeravanje poziva, zakazivanje sastanaka, rezervacija smeštaja i avionskih karata);
- Ažuriranje, popunjavanje i arhiviranje dokumentacije;
- Dočekivanje i usluživanje klijenata;
- Vođenje blagajne i kontrola gotovinskih računa;
- Praćenje inventara, poručivanje i nabavka kancelarijske opreme;
- Komunikacija sa zakupodavcem, bankom, kuririma, prevodiocima i ostalim TPA dobavljačima;
- Ažuriranje mejling liste i podrška prilikom korporativnih događaja;
- Podrška drugim odeljenjima unutar kompanije;
Uslovi za obavljanje posla:
- Visoka, viša ili srednja stručna sprema odgovarajućeg smera;
- Minimum tri godine radnog iskustva na istoj ili sličnoj poziciji;
- Odlično poznavanje rada MS Office paketa;
- Dobro poznavanje engleskog jezika (usmena i pismena komunikacija, nivo B1 ili viši);
- Poznavanje nemačkog jezika će se smatrati prednošću;
- Jake usmene i pisane veštine komunikacije;
- Proaktiva i fleksibilna osoba, sposobna za multitasking;
- Prijatna, komunikativna i timski orijentisana osoba;
Šta nudimo?
- Interne treninge i obuke i budžet za eksterne obuke;
- Pristup stručnim časopisima, knjigama i aplikacijama;
- Klizno radno vreme;
- Skraćeno radno vreme jednom mesečno;
- Privatno zdravstveno osiguranje;
- Drugi benefiti, kao što je Fitpass ili privatno penziono osiguranje;
- Timske aktivnosti i okupljanja tokom godine;
Svoju radnu biografiju možete poslati na mejl adresu: hr@tpa-group.rs do 20. 3. 2023.
*Samo kandidati koji budu ušli u uži izbor biće kontaktirani.