Opis posla:
- Tehnička podrška zaposlenima u kompaniji i klijentima (Remote i On-Site)
- Instalacija klijentske opreme, kao i aplikativnih softvera na računarima korisnika
- Izrada dokumentacije i procedura, obuka korisnika
- Evidencija, nabavka i servis klijentske opreme
- Učestvovanje u implementaciji i realizaciji inovativnih projekata
Potrebne kvalifikacije:
- Osnovno poznavanje mreža i mrežne opreme (TCP/IP protokol, DNS, DHCP…)
- Napredno korišćenje Microsoft Windows operativnih sistema i Microsoft Office paketa
- Poznavanje rada Android i iOS operativnih sistema
- Dobro razvijene komunikacione i organizacione veštine
- Znanje engleskog jezika
Šta nudimo:
- Interne treninge i edukacije
- Klizno radno vreme
- Skraćeno radno vreme jednom mesečno
- Mogućnost kombinovanog rada od kuće i iz kancelarije
- Planiranje i praćenje profesionalnog razvoja zaposlenog
- Priliku za profesionalni rast, razvoj i napredak u okviru kompanije
- Voćni dan
- Timske aktivnosti i okupljanja tokom godine