Članovi Nemačko-srpske privredne komore ni ove godine nisu morali da putuju u Minhen da bi osetili atmosferu najvećeg nacionalnog nemačkog festivala, čuvenog Oktoberfesta. Sedmi Oktoberfest, a prvi u organizaciji novoosnovane Nemačko-srpske privredne komore (AHK Srbija) održan je 14. i 15. oktobra 2016., uz podršku brojnih sponzora kompanija-članica AHK Srbija, na Beogradskom sajmu.
TPA Srbija, kao bronzani sponzor, imala je priliku da prisustvuje originalnom bavarskom ambijentu, pod svečanim šatorom uz nemačko Erdinger pivo, raznovrsnu bavarsku kuhinju, takmičenja u držanju krigli i ispijanju piva i prepoznatljive nošnje dirndl i fantastičnog Dejana Petrovića i njegov Big Band, kao i proveren dvojac voditelja sa TDI radija, Oliviju i Enesa. Članovi AHK, njihovi partneri i mnogobrojni gosti iz privrede i javne scene Srbije, uživali su na dvodnevnoj manifestaciji koja je i ove godine bila i humanitarnog karaktera.
Prvog dana AHK Oktoberfesta, nakon pozdravnih govora gospodina dr Ronalda Zeligera, predsednika Nemačko-srpske privredne komore i generalnog direktora Hemofarma, njegove Ekselencije Aksela Ditmana, ambasadora Nemačke u Srbiji, Martina Knapa, direktora AHK Srbije i Dijane Peškir, generalne direktorke kompanije STIHL, čast da svečano otvori prvu bačvu sa pivom pripala je nemačkom ambasadoru Akselu Ditmanu, koji je posetiocima poželeo odličan provod na „drugom najboljem Oktoberfestu“ posle Minhena. Drugi dan AHK Oktoberfesta svečano su otvorili Udo Ajhlinger, podpredsednik AHK Srbije i Katrin Čiganovski, šefica privrednog odeljenja pri Ambasadi R. Nemačke, dok su sve sponzore i goste pozdravili Martin Knap, direktor AHK Srbije i Milena Janjić, marketing menadžer kompanije partnera Stihl.
Poslovni AHK Oktoberfest je i ove godine bio humanitarnog karaktera. Prikupljena sredstva u iznosu preko 130.000 dinara prilikom deljenja AHK krigli biće uplaćena „SOS Dečijem selu“ u Kraljevu, sa željom da se deci-štićenicima obezbedi topla predstojeća zima.