Kao društveno odgovorna kompanija, kojoj je zdravlje zaposlenih, partnera i klijenata na prvom mestu, a usled novonastale situacije sa virusom Covid19, doneli smo odluku da od ponedeljka 16.03.2020. godine radimo u režimu prilagođenom toj situaciji koji obuhvata i rad naših zaposlenih od kuće, u meri u kojoj tehnički uslovi i proces rada to dozvoljavaju.
Sve naše obaveze biće izvršavane uredno i u roku, kao i do sada. Uobičajno radno vreme ostaje isto.
Za sve vas koji nam šaljete dokumentaciju elektronski, ovo neće doneti nikakve promene. Sve one koji donose dokumentaciju u originalu, molimo Vas da se putem mejla javite pre nego što se uputite ka nama, kako bismo se dogovorili oko preuzimanja.
Svu poštu molimo Vas da šaljete u formi obične pošte ili na način na koji dogovorimo sa Vama.
Ukoliko imamo zakazan sastanak, kontaktiraćemo Vas da se dogovorimo oko organizacije sastanaka putem telefona, skype-a, viber-a, whats-up-a ili neke druge platforme.
Ukoliko niste u mogućnosti da stupite u kontakt sa našim zaposlenim sa kojim uobičajeno radite, zovite ili pišite na:
+381 11 655 88 00 I +381 62 60 60 88 I office@tpa-group.rs
U nadi da će se sve vrlo brzo vratiti u normalne tokove, srdačno Vas pozdravljamo i za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju.