Opis posla:
- Razvija, vodi i nadgleda odeljenje za obračuna zarada i koordinira dnevne aktivnosti;
- Upravlja i razvija odnose sa klijentima, računovodstvenim i poreskim odeljenjem unutar kompanije;
- Prati promene u zakonodavstvu i pruža informacije timu i klijentima;
- Omogućava da dostupne informacije budu kvalitetne, tačne i ažurne
- Radi u skladu sa lokalnim zakonskim okvirima proučavajući postojeće i nove zakone, pridržava se zakonskih zahteva i savetuje rukovodstvo o potrebnim akcijama;
- Čuva poverljivost i sigurnost celokupne dokumentacije o obračunu zarada i uspostavlja efikasnu komunikaciju sa klijentima;
- Pruža informacije o obračunu zarada (pismeno i usmeno)
- Obračunava zarade i druge nadoknade
- Obračunava porez i socijalno osiguranje za različita plaćanja fizičkim licima i priprema njihove poreske prijave (ugovor o delu, prihod od zakupa, naknada direktora itd.);
- Pregleda obračune službenih putovanja i podnosi poreske prijave;
- Pruža informacije u vezi sa optimizacijom troškova zarada u skladu sa zahtevima klijenata;
- Izrađuje godišnje izveštaje, kao i posebne pakete izveštavanja u skladu sa specifičnim zahtevima klijenta;
- Komunicira sa klijentima i poreskim inspektorima, revizorima, bankama – usmeno i pismeno, na srpskom i engleskom jeziku;
- Priprema i podnosi Poreskoj upravi sve relevantne poreske prijave;
- Pregleda dokumentaciju u vezi sa obračunom zarada, uključujući i ugovore, platne liste, izveštaje itd.
- Pruža smernice za obračun zarada pisanjem novih i ažuriranjem postojećih politika i procedura;
- Kontinuirano radi na poboljšanju radnih procesa;
- Unapređuje svoja profesionalna i tehnička znanja pohađajući edukativne radionice, uspostavljajući lične kontakte, učestvujući u profesionalnim društvima, komorama itd.
- Preuzima druge dužnosti koje spadaju u okvir ovog radnog mesta i pruža podršku gde je potrebno;
- Odgovoran/a je za pregled i popunjavanje utrošenih sati za fakturisanje klijentima
Uslovi za obavljanje posla:
Obrazovanje / iskustvo / veštine i kvalifikacije
- VI ili VII stepen stručne spreme;
- Stručnjak za obračun zarada sa najmanje 4-5 godina relevantnog radnog iskustva
- Poznavanje engleskog jezika (nivo B2, ili viši)
- Iskustvo u rukovođenju, obuci i motivaciji zaposlenih
- Dobro razumevanje procesa obračuna zarada i zakonskog okvira (struktura zarade i drugih primanja, benefiti, i sl.)
- Odlično poznavanje MS aplikacija: Excel, Word, Power Point
- Dobre međuljudske, organizacione i veštine planiranja
- Dobre komunikacijske veštine (pismene i usmene)
- Rad u ABSoft-u je prednost.
Šta nudimo?
- Rad u izuzetnom i posvećenom timu;
- Treninge i edukacije (interne i eksterne);
- Priliku za profesionalni rast, razvoj i napredak u okviru kompanije;
- Fleksibilno radno vreme;
- Mogućnost rada od kuće;
- I ostale benefite.
Svoju radnu biografiju možete poslati na mejl adresu: hr@tpa-group.rs
*Samo kandidati koji budu ušli u uži izbor biće kontaktirani.