Rukovodilac tima za obračun zarada

Opis posla:

  • Razvija, vodi i nadgleda odeljenje za obračuna zarada i koordinira dnevne aktivnosti;
  • Upravlja i razvija odnose sa klijentima, računovodstvenim i poreskim odeljenjem unutar kompanije;
  • Prati promene u zakonodavstvu i pruža informacije timu i klijentima;
  • Omogućava da dostupne informacije budu kvalitetne, tačne i ažurne
  • Radi u skladu sa lokalnim zakonskim okvirima proučavajući postojeće i nove zakone, pridržava se zakonskih zahteva i savetuje rukovodstvo o potrebnim akcijama;
  • Čuva poverljivost i sigurnost celokupne dokumentacije o obračunu zarada i uspostavlja efikasnu komunikaciju sa klijentima;
  • Pruža informacije o obračunu zarada (pismeno i usmeno)
  • Obračunava zarade i druge nadoknade
  • Obračunava porez i socijalno osiguranje za različita plaćanja fizičkim licima i priprema njihove poreske prijave (ugovor o delu, prihod od zakupa, naknada direktora itd.);
  • Pregleda obračune službenih putovanja i podnosi poreske prijave;
  • Pruža informacije u vezi sa optimizacijom troškova zarada u skladu sa zahtevima klijenata;
  • Izrađuje godišnje izveštaje, kao i posebne pakete izveštavanja u skladu sa specifičnim zahtevima klijenta;
  • Komunicira sa klijentima i poreskim inspektorima, revizorima, bankama – usmeno i pismeno, na srpskom i engleskom jeziku;
  • Priprema i podnosi Poreskoj upravi sve relevantne poreske prijave;
  • Pregleda dokumentaciju u vezi sa obračunom zarada, uključujući i ugovore, platne liste, izveštaje itd.
  • Pruža smernice za obračun zarada pisanjem novih i ažuriranjem postojećih politika i procedura;
  • Kontinuirano radi na poboljšanju radnih procesa;
  • Unapređuje svoja profesionalna i tehnička znanja pohađajući edukativne radionice, uspostavljajući lične kontakte, učestvujući u profesionalnim društvima, komorama itd.
  • Preuzima druge dužnosti koje spadaju u okvir ovog radnog mesta i pruža podršku gde je potrebno;
  • Odgovoran/a je za pregled i popunjavanje utrošenih sati za fakturisanje klijentima

Uslovi za obavljanje posla:

Obrazovanje / iskustvo / veštine i kvalifikacije

  • VI ili VII stepen stručne spreme;
  • Stručnjak za obračun zarada sa najmanje 4-5 godina relevantnog radnog iskustva
  • Poznavanje engleskog jezika (nivo B2, ili viši)
  • Iskustvo u rukovođenju, obuci i motivaciji zaposlenih
  • Dobro razumevanje procesa obračuna zarada i zakonskog okvira  (struktura zarade i drugih primanja, benefiti, i sl.)
  • Odlično poznavanje MS aplikacija: Excel, Word, Power Point
  • Dobre međuljudske, organizacione i veštine planiranja
  • Dobre komunikacijske veštine (pismene i usmene)
  • Rad u ABSoft-u je prednost.

Šta nudimo?

  • Rad u izuzetnom i posvećenom timu;
  • Treninge i edukacije (interne i eksterne);
  • Priliku za profesionalni rast, razvoj i napredak u okviru kompanije;
  • Fleksibilno radno vreme;
  • Mogućnost rada od kuće;
  • I ostale benefite.

Svoju radnu biografiju možete poslati na mejl adresu: hr@tpa-group.rs

*Samo kandidati koji budu ušli u uži izbor biće kontaktirani.