Stručnjak za obračun zarada

10. августа 2021 | Vreme čitanja: 2 min

Opis posla:

  • Obračun zarada i poreskih obaveza;
  • Obračunavanje poreza i doprinosa za socijalno osiguranje za druga plaćanja fizičkim licima i priprema relevantne poreske prijave (ugovori o uslugama, ugovor o upravljanju, ugovor o zakupu, službena putovanja itd.);
  • Komunikacija sa odeljenjem za ljudske resurse (HR) klijenta i računovodstvenim timovima kako bi se obezbedio tačan i blagovremen obračun zarada u definisanom vremenskom roku;
  • Komunikacija sa poreskim organima, revizorima i bankama – usmena i pisana na srpskom i engleskom jeziku;
  • Nadgledanje i obuka asistenata za obračun zarada;
  • Administriranje dokumentacije zaposlenih, priprema potvrda i druge dokumentacije u vezi sa ličnim primanjima zaposlenih;
  • Osigurati da su podaci u bazi podataka klijenta tačni i usklađeni sa ulaznim podacima, blagovremeno evidentirati sve promene u sistemu;
  • Priprema platnih spiskova i drugih platnih izveštaja;
  • Pružati dodatna objašnjenja klijentima za pitanja u vezi sa obračunom zarada (optimizacija zarada, opšta pravila u procesu obračuna zarada, zakonski zahtevi vezani za plate itd.);
  • Osigurati usklađenost sa relevantnim zakonima i unutrašnjim politikama i procedurama za obračun zarada.

Uslovi za obavljanje posla:

  • VI ili VII stepen stručne spreme;
  • Minimum tri godine radnog iskustva u samostalnom obračunu zarada unutar konsultantskih kompanija;
  • Odlično razumevanje procesa pri obračunu zarada;
  • Temeljno znanje zakonskih, poreskih propisa u vezi sa obračunom zarade;
  • Odlično poznavanje rada u Microsoft Excel (pivot tabele i lookup funkcije);
  • Dobro znanje engleskog jezika (usmena i pismena komunikacija, nivo B2 ili viši);
  • Poznavanje rada u programu ABSoft je prednost;
  • Jake usmene i pisane veštine komunikacije;
  • Energičan i proaktivan stav usmeren ka kontinuiranom napredovanju;
  • Preciznost u radu i briga o detaljima.

Šta nudimo?

  • Konkurentnu novčanu nadoknadu;
  • Rad u izuzetnom i posvećenom timu;
  • Mogućnosti za učenje i razvoj;
  • Fleksibilno radno vreme;
  • Mogućnost rada od kuće;
  • Privatno zdravstveno osiguranje;
  • I ostale benefite;

Idealan kandidat je pojedinac orijentisan na detalje i poštovanje rokova, a ističe se u tehničkim aspektima i aspektu pružanja usluga klijentima. Ako tražite posao koji kombinuje konkurentnu zaradu sa odličnom korporativnom kulturom, imamo savršenu priliku za vas!

Svoju radnu biografiju možete poslati na mejl adresu: hr@tpa-group.rs do 11.9.2021.

*Samo kandidati koji budu ušli u uži izbor biće kontaktirani.